четвъртък, 24 ноември 2011 г.

НЕИЗПРАТЕНО ПИСМО

Здравей, от много време се каня да напиша това което ме вълнува и най-после се реших.Не разбирам какво става с мен,всяка мисъл е отправена към теб.Лягам с теб,ставам пак с теб,цял ден всичко което правя е свързано само с теб.Знам,че трябва да те пусна на свобода защото така явно те спирам,но не мога.Опитвах вече няколко пъти,нищо не се получава.Сънувам как ме прегръщаш и целуваш всяка нощ.Хиляди пъти се питам ЗАЩО е така.Многа мъже съм отхвърлила и съм забравила,но теб не мога-ЗАЩО каква е тази сила,която ме държи здраво привързана към теб?Защо твоето име и твоето лице не ми дават покой,защо искам всеки момент да те прегърна и целуна?Заминах на хиляди километри далеч от теб,но имам чувството,че всяка минута ти си край мен.Нима душите ни са свързани навеки и как ще продължим?Намерих друг човек и той ми дава цялото щастие и любов ,но аз не мога да му отвърна със същото ти винаги си между нас.Целувам него и си представям теб,любя се с него,а си представям теб.Докога ще е така не мога да си отговоря.Само знам,че много те обичам и копнея за топлото ти тяло и нежната ти целувка.С нетърпение чакам да влезеш в нета не,че очаквам да ми пишеш просто ми е хубаво когато виждам,че си на линия,а когато ми пишеш не знам какво ми става губя ума и дума и едно смислено нещо не мога да ти напиша.Никога не успях да се отпусна пред теб винаги имаше едно дълбоко безпокойство,което не ми позволяваше да ти покажа колко много те обичам.Може би така те отблъснах от себе си и не можах да те имам до край.Надявам се някой ден всичко това да отшуми и да се успокоя,но за сега просто не е възможно въпреки,че много го искам.Всеки да поеме по пътя на живота си и да бъдем щастливи.Това е, най-после успях да напиша моите чувства към теб,но усещам че и твоите към мен са също толкова силни.Може би някаква невидима сила ни свързва.Ако е така ще продължавам да те обичам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар